Daphale Studios Store Opening 24.11.2019

For me this date is one of the most special days in my life. My grandma chose this day for my first store opening, because she told me this date is suitable for my age and horoscope. In Asia we have many spiritual believes, which I actually really like. I do have a spiritual mind and believe in many things in this universe. And somehow the fruits of said belief and endless trust in myself is now here, in front of me.

daphale studios

I always dreamed of my own fashion brand with an own little store somewhere in this big world. Most of you have been following me for a very long time, ever since I was still in university and you can tell that my passion for fashion was always there. Somehow I pushed myself and got inspired to start my own brand. Of course I had a lot of fears and it’s always risky to start your own business. But deep in my heart I knew that I have to do it. Even when the road was full of tears, pressure but also joy.

daphale studios

I will tell you soon on my blog how I started my brand, how lost I was when I was looking for the right supplier and fabrics, when I had zero clue about production, building and training a whole team without even the knowledge how to do that and suddenly I am now standing here in front of my own store. Somehow this feeling is still so unreal and after a few days standing in here, working and meeting so many lovely customers and friends… I just feel so touched and thankful. Thank you all for believing in me and giving me strength during this journey. With this post I wanna tell you that everything in this life is possible and nobody can stop you. From the bottom of my heart I wanna say thank you to my family, my Daphale Team, my friends and to all of you. I think Instagram changed the world a lot. Somehow I could reach and empower so many young woman around the world! I love you all!!

daphale studios daphale studios daphale studios daphale studios daphale studios daphale studios daphale studios daphale studios

24.11.2019 đây có lẽ là ngày mà Nhi nghĩ trong suốt cuộc đời của mình không thể nào quên được. Chính ngày này đã được bà của Nhi chọn cho Nhi để Nhi có thể mở cửa hàng Daphale Studios vì ngày này hợp với độ tuổi và tử vi của Nhi. Ở Châu Á, chúng ta có rất nhiều lòng tin với tâm linh, điều này đã làm Nhi thực sự thích. Nhi rất tin và mang cho mình một lòng tin vào nhiều thứ trong vũ trụ này. Nhi luôn mơ về một thương hiệu về thời trang của riêng mình với một cửa hàng nhỏ cho dù nó ở bất kỳ đâu trong thế giới rộng lớn này. Hầu như tất cả các bạn đã biết khi theo dõi Nhi từ rất rất lâu rồi, từ khi Nhi còn đi học đại học và bạn có thể nhìn thấy được niềm đam mê bất tận với thời trang luôn hiện hữu ở đó. Nhi đã thúc đẩy bản thân mình và tìm kiếm nguồn cảm hứng để bắt đầu tạo ra một pthương hiệu riêng cho chính mình. Và tất nhiên Nhi luôn sợ hãi trước việc mình bắt đầu kinh doanh thì không thể nào tránh khỏi rủi ro. Nhưng sâu thẳm trong lòng Nhi, Nhi muốn mình phải làm được và vượt qua những điều đó. Nhi sẽ sớm chia sẻ với bạn sớm trên blog của Nhi về cách mà bắt đầu thương hiệu của mình, Nhi đã được và mất như thế nào khi Nhi phải tìm nhà cung cấp và vải phù hợp, khi Nhi không có đầu mối nào về sản xuất, xây dựng và đào tạo cả một đội ngũ. Nhi cứ nghĩ đây là giấc mơ, cảm giác như không hề thật một chút nào và sau vài ngày đứng ở cửa hàng, làm việc và gặp gỡ rất nhiều khách hàng đáng yêu… Nhi chỉ cảm thấy rất cảm động và biết ơn. Cảm ơn tất cả các bạn đã tin tưởng vào Nhi và cho Nhi sức mạnh để Nhi có thể tiếp tục giấc mơ của mình. Với bài viết này Nhi muốn nói với bạn rằng mọi thứ trong cuộc sống này đều có thể và không ai có thể ngăn cản được bản. Và Nhi muốn nói lời cảm ơn đến gia đình, Daphale team, bạn bè và tất cả các bạn. Nhi nghĩ rằng Instagram đã thay đổi thế giới rất nhiều. Bằng cách nào đó nó đã giúp Nhi có thể tiếp cận và trao quyền cho rất nhiều phụ nữ trẻ trên khắp thế giới! Nhi yêu tất cả các bạn!

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*